Misją marki Carrefour jest dopasowanie asortymentu do potrzeb wszystkich klientów, ale jednocześnie przy zapewnieniu jak największego wyboru. Klient jest bowiem zawsze na miejscu pierwszym. Zakupy w sklepach Carrefour są bardzo proste i wygodne. To marka, która kojarzy się z optymizmem i zaangażowaniem. Dlatego też rozwija się tak prężnie na całym świecie.
Nie wszyscy wiedzą o tym, że marka Carrefour ma już ponad 50 lat. Istnieje nie tylko w Europie, ale i Azji. Sklepy należące do sieci Carrefour spotkać można również w Ameryce Południowej. Okazuje się więc, że Carrefour to firma multiformatowa.
Marka Carrefour cieszy się dużą popularnością od wielu lat również w Polsce. Sklepy znane jako Carrefour czy Carrefour Express znaleźć można w wielu dużych i mniejszych miejscowościach. Marka Carrefour cieszy się uznaniem klientów, bo oferuje różnorodne produkty w atrakcyjnych cenach. Na sklepowych półkach można znaleźć zarówno klasyczne produkty, jak i nowości,w tym produkty ekologiczne, które ceni sobie coraz więcej klientów. Dlatego sieć Carrefour cały czas się rozrasta i otwierane są kolejne punkty sprzedaży Carrefour w Polsce.
Sieć Carrefour dostarcza szeroką ofertę swojego asortymentu między innymi mieszkańcom Krakowa.